Achitare

  • Numerar / Cash
  • Plata online.Comenzile pot fi achitate cu cardul bancar Visa, MasterCard.

Detalii despre livrare.

Produsele comandate se livreaza conform modalitatii de livrare aleasa de catre dvs. la inregistrarea comenzii . In cazul in care doriti sa specificati anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper va rugam sa introduceti in casuta de observatii aceste informatii inainte de finalizarea comenzii. Produsele se livreaza in limita stocului disponibil.

LA 3 COMENZI REFUZATE SAU NERIDICATE, URMATOARA COMANDA SE VA PLATI OBLIGATORIU CU CARDUL!

Livrare.

Cumparatorul suporta toate cheltuielile de transport curierat, atat cele aferente livrarii cat si cele aferente unui eventual retur. Costul transportului la retur este suportat de catre Cumparator inclusiv pentru comenzile ce depasesc 1 MDL si a caror livrare este gratuita. In cazul retururilor, contravaloarea costului de transport va fi scazuta din suma returnata Cumparatorului (acestuia i se va transfera in contul bancar contravaloarea produselor returnate din care se va scadea costul transportului la retur). Livrarea se efectueaza prin curierat rapid cu unul din partenerii noștri cu plata. Livrarea se efectueaza prin posta Moldovei gratis. Ne rezervăm dreptul de a întârzia/refuza o livrare în cazul în care ați optat pentru plata on-line însă suma virată nu este evidențiata în conturile noastre până la termenul limita stabilit pentru vânzare. Livrarea in aceeasi zi, doar pentru comenzile livrate in Ungheni si plasate pana la ora 13:00, in intervalul luni-vineri. Comenzile plasate dupa ora 13:00 vor fi livrate in urmatoarea zi lucratoare.

Livrarea prin curier rapid, tariful va fi selectat la finalizarea comenzii. Livrarea se face pe teritoriul Moldovei, de Luni până Vineri, în  1-5 zile lucrătoare de la plasarea și confirmarea cu succes a comenzii, la adresa specificată. Pentru situațiile în care transportatorul doreste sa majoreze tariful de livrare, ne rezervăm dreptul, la rândul nostru, să modificăm acest preț, fără o notificare prealabilă. Majorarea de preț întra în vigoare și se aplică tuturor livrărilor expediate după anunțarea majorării, cu excepţia celor aflate în procesul de livrare. In cazul in care livrarea produselor nu se efectueaza în termenul stabilit, aveți dreptul la rezoluţiunea contractului. În acest caz, vă vom rambursa fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului în decurs de cel mult 15 zile calendaristice de la data la care ne-ați comunicat decizia de terminare a contractului pentru motivul de mai sus, cu condiția ca decizia dvs. să ne parvină înainte de livrarea efectivă a produselor comandate. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate. *Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. Prin acest contract, doar hada.md poate avea opțiunea alegerii transportatorului. În cazul în care clientul solicită în scris sau telefonic, ulterior lansării comenzii, modificări asupra comenzii, termenul de livrare va fi de 1- 5 zile lucrătoare de la momentul ultimei intervenții pe comanda inițială. Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile contractuale, pecuniare sau de altă natura fată de hada.md . De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile asupra cărora se solicită mai mult de 2 modificări din momentul plasării și a celor cu date de contact incomplete-incorecte în lipsă unui răspuns din partea CumpărătoruluiDupă doua încercări de livrare nereușite, efectuate de către firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat. Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult doua comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes în decurs de o lună. Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei curierului si vom fi instiintati in termen de 24 ore de la primirea coletului. *In luna decembrie si in preajma altor sarbatori, datorita volumului mare de livrari ale curierilor , este posibil ca termenele obisnuite sa fie depasite.

Detalii despre retur.

Politica de returnare.

 În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105-XV din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”: „Consumatorul are dreptul să ceară înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare în decurs de 14 zile calendaristice, exceptând data procurării. Înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare se efectuează dacă acest produs nu a fost utilizat (şi-a păstrat aspectul exterior, sigiliile şi etichetele fabricii), proprietăţile de consum, precum şi cu prezentarea bonului de casă și etcihetei, care confirmă faptul procurării produsului, eliberat consumatorului împreună cu produsul vândut.”

Anularea comenzii este posibila prin trimiterea unui email inainte de apelul consultantului, inclusiv apelul acestuia, sau pana la ridicarea marfii de catre curier.

Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie) – DE CALITATE CORESPUNZĂTOARE NU POT FI ÎNLOCUITE CU UN PRODUS SIMILAR! (în conformitate cu Anexa la Legea nr.105 din 13.03.2003, privind protectia consumatorilor)

Condiții de returnare a produselor.

 Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise, în ambalajul original, cu etichetele intacte si împreună cu toate documentele care l-au însoțit (bon fiscal, factura, certificat de garanție etc.). Produsele returnate trebuie sa fie în aceeasi conditie ca la primire: fară defecte (cu exceptia viciilor ascunse).

În conformitate cu legislația în vigoare, hada.md își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, nu pot fi returnate cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, ciorapi.

Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nesigilata.

Incaltaminte.

 Pantofii trebuie sa nu fie uzati pe talpa sau in interior, sa nu prezinte zgarieturi sau pete, sa aiba toate etichetele intacte si sa fie returnati in ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate parte a produsului.

Imbracaminte.

 Produsele de lenjerie intima, costumele de baie si ciorapii nu pot fi returnate.

Accesorii.

 Ochelarii de soare trebuie sa fie returnati intacti, fara zgarieturi pe lentila sau urme de uzura. De asemenea, returul se face in ambalajul original, care este parte a produsului.

Modalități de returnare a bunurilor.

 Schimbul sau returnarea produselor în cazul procurării în magazinul on-line, are loc pe adresa Ungheni, strada V. Alecsandri 6. Costurile de transport în condițiile returnării vor fi suportate de către client. Returul mijloacelor bănești urmează a fi efectuat în decurs de 14 zile din ziua primirii produselor returnate la depozitul de pe adresa mentionata, în același mod în care au fost plătite pentru bunuri.

Clientul se obliga sa notifice hada.md intentia de a returna produsele achizitionate, prin telefon la numarul 079997017 in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, poate refuza coletul.

Informatiile necesare care trebuie furnizate pentru returul comenzilor:

  1. data expedierii comenzii;
  2. numarul comenzii;
  3. numarul de telefon transmis la plasarea comenzii;

Produse primite cu defecte.

 În cazul în care produsul achiziționat prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un alt produs similar. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea lui. Daca nu este posibilă înlocuirea articolului cu unul identic, se va restitui contravaloarea acestuia.